Translate

mandag 30. juli 2012

Monday....



Hei, hei!

Med en dose morgenkaffe i hånden titter jeg raskt innom før å ønske dere en god start på uken. For mange er dette første dag tilbake på jobb etter ferie. Juli står på hell og august er i ferd med å banke på døren. Jammen går sommeren fort :-)










I dag har verdens beste bror bursdag. Han fyller 29 år (neste år blir det stort lag) og skal feires med gaver og kake i ettermiddag. Hipp, hipp hurra for deg i dag!







Jeg minner om min Give Away som har trekning 1. august. Har du husket å ta lodd? Hvis ikke setter jeg stor pris på om du gjør det. For å komme til innlegget kan du trykke her.



♥ God mandag ♥

1 kommentar:

  1. God morgen!
    jeg har nettopp startet ferien :-)))) og nyter en deilig morgen i et nydelig vær...og sef kaffe!
    Ønsker deg en fin dag!

    klem tone

    SvarSlett