Translate

onsdag 22. august 2012

Den positive lov....





Tenk positive tanker,
si positive ord.
Gjør positive handlinger,
og det positive gror.



Det er så sant, så sant.....dog betyr det ikke at det er enkelt. Av og til er det lett å tenke negativt, se begrensninger og ikke muligheter. Da er det viktig å minne seg selv på tankens makt. Det vi gir oppmerksomhet vokser, så fyll på med positivitet, se mulighetene og vær takknemmelig for det du har og det du får til. Ingen kan gjøre bedre enn sitt beste ♥


I dag har jeg lyst til å dele en poster med dere. Denne kan skrives ut i ønsket størrelse og rammes inn eller bare henges opp slik den er. Kanskje teksten kan være til inspirasjon når du kjenner det butter på. Selv har jeg en innrammet på kjøkkenet.










Takk for alle hyggelige kommentarer jeg har fått og velkommen til nye følgere!


Klem Katrine



3 kommentarer:

  1. Veldig sant! Fint skrevet, og fin poster:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. HEI:))'
    SÅ FIN OG HJERTE GOD BLOGG DU HAR !!!
    HER LEGGER JEG MEG TIL Å GLEDER MEG TIL Å FØLLE DEG:))
    ØNSKER DEG EN FIN HELG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Eli!
      God helg til deg også :-)

      Slett