Translate

torsdag 30. august 2012

Inspirert.....




Det er så utrolig mye deilig og nytt som  ankommer butikkene nå om dagen. I dag har jeg sett litt på sortimentet til Åhlens. Der finnes mye fint til en fornuftig og grei pris. Jeg liker godt når man kan få fint interiør uten å måtte blakke seg helt. Etter en runde på nettsiden deres fant jeg noen favoritter jeg gjerne deler med dere.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bildene i dette innlegget er lånt fra http://www.ahlens.no/
 
 
 
 
 
 
 

 
 

6 kommentarer:

  1. Her var det utrolig mye flott, takk for inspirasjonen :) Jeg og liker Åhlèns veldig godt, som du sier -mye lekkert til ok pris :)
    Håper du har en skjønn uke - og snart er det jommen helg. Her ligger jeg strøken med influensa, men det får stå sin prøve ;) Klem herfra (slenger meg med som følger, det glemte jeg sist!)

    SvarSlett
  2. Å enig med deg her var mye jeg kunne tenke meg !
    takk for titten:))
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Lekkert!!

    Hjortputen har jeg allerede fått i hus, men masse mer jeg ønsker meg ser jeg;)

    God kveld!

    SvarSlett
  4. Så mye fint!! Jeg gikk forbi butikken i dag og fikk se dørslaget. Løp inn for å kjøpe det sammen med et mindre (i grått) og løp ut igjen... Måtte løpe ellers hadde jeg kjøpt med halve butikken.. Så dette andre her fikk jeg ikke sett. (Heldigvis for lommeboka.)

    Ha en fortsatt fin kveld! Klem Karen

    SvarSlett
  5. Så mye fint de har fått inn hos Åhlens. Jeg er alltid innom når jeg er i Ski, men nå er det lenge siden så de flotte putene har jeg visst gått glipp av. Minner jo unektelig om By Nord sine, men disse har sikkert en HELT annen pris ;-)

    I dag skal minstemann og jeg på kino og se MODIG, han gleder seg som bare det og det gjør egentlig jeg også :-)

    Ha en super helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Så mye fint!! Skulle virkelig ønske jeg hadde Åhlens i nærheten - finner bestandig mye fint hos dem;)

    Ha en fin helg!
    KLEM

    SvarSlett