Translate

torsdag 6. desember 2012

Mens vi venter......

 
 

 
 
Vi nisser vi nisser teller dager i desember.
Og hvilken dag i desember er det i dag?
Det er 6. desember.
Det er 6. desember.
Det er 6.desember i dag.
Vi nisser, vi nisser i låve, fjøs og skjul.
Vi gleder oss til jul!
Vi nisser, vi nisser i låve, fjøs og skjul.
Vi gleder oss til jul!
Farallalla hei, farallalla hoi -  vi gleder oss til jul!
 
 
Nå er vi faktisk kommet kvartveis (jeg vet, morsomt ord...) inn i desembernedtellingen til jul. Jeg synes julen er den fineste tiden i året og jeg riktig koser meg. Her i huset er vi foreløpig i god rute til jul. De fleste julegaver er handlet inn og julekortene ble jeg ferdig å skrive i dag. Baksten har vi ikke startet på, men det blir det nok tid til senere. Vi har adventspyntet litt men venter med å julepynte til vi kommer halvveis. Julemusikken er derimot å høre fra vårt hjem titt og ofte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Med dette innlegget deltar jeg på  Tips & inspirasjon til hjemmets bloggutfordring "Mens vi venter...."
Nydelige premier leveres av
 
 
 

Lysestaker fra Perfect home

&
 
 
 

Duftlampe fra Dofta

 
 
 
 
Jeg ønsker deg en fin adventshelg!
 
Katrine
 
 
 
 
 
 
 
 



3 kommentarer:

  1. koseligste tiden vi er inne i nå....så flott det ble med hasselen og pynten :-)
    adventstaken var så flott også!

    lykketil i utfordringen!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Kjempe fint birdag til utfordringen :) Du har det veldig koselig Katrine <3

    SvarSlett
  3. Kjære deg - så nydelig denne bloggen din er. Blir like gla hver gang jeg er innom :) og du, så fine bilder - og bidrag! Liker stilen din - den ligner litt på min ;) hehe....Fint å se det adventspyntet og fint hos deg - du er god. Ønsker deg en skjønn helg, nyt dagene og jeg håper du får noen glimt av sol og massevis av godhet :) klem klem

    SvarSlett