Translate

lørdag 1. september 2012

Jeg vant, jeg vant....



Jeg har hatt en fantastisk herlig start på helgen. Jeg følger Tips & Inspirasjon Til Hjemmet på Facebook og blogg. Både bloggen og facebooksiden bugner av deilig inspirasjon. Beate som driver stedet har stadig konkurranser med flotte premier. For en tid tilbake meldte jeg meg på en av konkurranse der man kunne vinne et reisegavekort.


I går ble vinneren trukket og det var JEG som vant! Jeg vant et reisegavekort til en verdi 5000 kr fra Ving. Jeg ble helt målløs og gledestårene trillet. Dette er jo bare helt fantastisk og jeg er så takknemmelig.




Verdens Beste i solnedgangen  - Agia Marina Kreta




♥ Tusen hjertelig takk til Beate og Ving ♥
 
 
 

3 kommentarer:

  1. HELDIGE DEG !!
    Gratulerer igjen :)
    Klem og god helg !

    SvarSlett
  2. GRATULERER !!!!
    SÅÅÅ GØY!!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  3. gratulerer og så flott at det var deg som vant det .....det er deg vel unt!

    klem tone

    SvarSlett