Translate

mandag 1. april 2013

Trening og en litt annerledes Give away



Det april og det er vår! Treningslysten og energien stiger i takt med at det er mer lys. Det er lettere å komme seg ut og løpe eller gå, og jeg møter mange i ens ærend når jeg er ute på runden min. Det kjennes så godt ut å trene ute i friluft. Godt for kropp og sjel etter kulde og mørketid. Forutenom dette trener jeg styrke for å prøve å vedlikeholde maskineriet :-)

Jeg har i 2 1/2 år trent Fitvibe styrketrening på Salong Fin-Form. Med Fitvibe trenes hele kroppen på en og samme maskin ved hjelp av ulike styrkeøvelser. I løpet av en treningsøkt aktiveres opp mot 95% av musklene. I tillegg har bruk av Fitvibe også en positiv innvirkning på beinvev, senevev og nervesystemet. Dette er en treningsform jeg kan anbefale kombinert med annen kondisjonstrening. På Fin-Form er det også spinningsykkel og elipsemaskin tilgjengelig for alle som trener der. 

 
Fitvibeøvelser samt Fitvibe treningsmaskin.


Salong Fin-Form driver også med:
- Kostholdskurs
- Elektroterapi, muskelstimulator
- Prober, punktslanking med New Life Beam
- Dybdevarmer
- Lymfedrenasje
- Resolution 8, bindevevsmassasje
- Voks av hele kroppen





Jeg har vært så heldig at jeg skal få lodde ut en behandling på 1 1/2 time på maskinen New Life Beam (biostimulator/muskelstimulator) til en verdi av 600 kr. 






Her er lotterireglene:

Dette er et lotteri hvor alle kan delta, også de som ikke har egen blogg eller googlekonto. I kommentarfeltet må du oppgi hvor mange lodd du tar, samt legge igjen navn og e-postadresse. Det er mulig å ta  5 lodd.

  • 1 lodd for å kommentere dette innlegget.
  • 1 lodd for å legge deg til som følger av bloggen/fortsette å følge bloggen.
  • 1 lodd for å linke til dette innlegget i din egen blogg.
  • 1 lodd for å dele dette innlegget på facebook.
  • 1 lodd for å like siden til Salong Fin-Form på facebook.




Det vil bli trukket en heldig vinner 1.mai. 


♥ Lykke til ♥




                     

22 kommentarer:

  1. Hei vennen :)
    4 lodd ble det på meg denne gangen <3
    klem Laila

    SvarSlett
  2. Så fin giveaway! Du holder jo formen veldig bra, og ser så flott ut. Så er det dette som får deg så fin, så vil jeg også prøve ;0)
    4 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. Heisann! Treningsformen du beskriver høres spennende ut! Og jeg ser jo hvor flotte resultater det har gitt hvis det er det som er hemmeligheten bak hvor flott du ser ut :-)

    Da hiver jeg meg på konkurransen og håper at mine 2 lodd vil bringe lykke ;-)

    Klem fra Anita J

    SvarSlett
  4. To lodd på meg :D

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    Ps: Har en liten give away inn hos meg nå også,
    du er hjertelig velkommen til og delta :)

    SvarSlett
  5. ...og jeg som bare skulle innom for å si hei - og ønske deg en god dag. Så havner jeg midt oppi en knallbra giveaway....men den kan jeg vel ikke være med på, for jeg bor jo ikke der du bor... Uansett, jeg ønsker deg en flott dag - håper du nyter aprildagene og våren som spirer frem. God klem din vei <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte deg :-)
      Du kan gjerne være med, men det kan jo bli vanskelig å få gjennomført behandlingen dersom du bor langt unna.
      Ønsker deg en fortsatt fin 1. mai!

      Slett
  6. Så flott giveaway! Her er det bare å krysse fingrene :)
    trekker fire lodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  7. Kjempeflott blogg og giveaway! Det blir et lodd på meg. Håper virkelig å vinne. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  8. 1 lykkelodd takk

    ESB

    SvarSlett
    Svar
    1. Som det står må du legge igjen navn og e-post :-)

      Slett
  9. Et lodd.
    Ha en fin kveld.
    elin_harbo@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Hei du . Et lodd på meg takk. flott blogg du har.
    ingridbakken@gmail.com

    Klemmer fra Ingrid

    SvarSlett
  11. Dette hadde ikke jeg fått med meg :)
    To lykkelodd ønskes til en flott premie :)
    fin 1mai til deg :)

    SvarSlett
  12. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett