Translate

lørdag 23. februar 2013

Vis meg ditt lysbrett - bidrag 2


Først og fremst vil jeg ønske velkommen til nye følgere! 
Veldig hyggelig at dere har funnet veien hit til Englevinger. 

Jeg deltok tidligere i Fabelaktig sin utfordring om å vise frem sitt lysbrett/lysfat. Jeg er ikke snauere enn at jeg slenger med nok et bidrag i denne utfordringen. Denne gangen viser jeg frem lysbrettet som pryder salongbordet. Mitt første bidrag til utfordringen finner du her






Også dette brettet er fra Home & Cottage. Betonglysestaker og diverse lysglass fra Home & Cottage og TineK. Den lille vasen med hortensia er fra Ib Laursen og den fine stenen har jeg fått i gave av min gode venne Anette. Lotusen og lysglasset med øyenstikker er fra Kremmerhuset. 





Hos oss har det vært vinterferie for grunnskolen denne uken. I den forbindelse har jeg hatt tre late feriedager. Torsdagen tilbragte vi i Sverige. Jeg skulle ha gjort en hel masse, men har heller valgt å lade batteriene og kost meg med planløse dager. 

I kveld skal vi ha min bror og mine foreldre på middagsbesøk. Det er alltid hyggelig med besøk og familiekjære som vi er, er det ekstra hyggelig å tilbringe tid med de som står oss nær. 


God helg!


Katrine

15 kommentarer:

  1. Lekkert lysfat.
    Mange fine lysestaker der.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Så koselig lysfat! Ønsker deg en strålende lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så fint lysfat, og så masse fint "stash" du har på, knallfint:-).
    Og du, diggar sølvputa di i sofaen, så kul:-).
    Fin søndag til deg:-)
    Her nyter vi hyttelivet på Hovden, strålande sol idag, så no er det i skibakken snart. Skal prøva og komma meg derifrå uten knekte armar og bein, hahaha...eg e ikkje akuratt eit skifantom....
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  4. Lekkert!
    Liker godt blandingen av forskjellige materialer (tre, betong, glass).
    Og for noen fiiiine puter du har i bakgrunnen der!!

    Fin søndagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  5. Så fint lysfat!
    Legger meg til som følger på bloglovin :D

    Ønsker deg en fin fin mandag :D
    -E

    SvarSlett
  6. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig bilder med masse stemning. Lysfatet ditt var veldig fint! Helt i min gate!

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Hei på deg,
    så koselig at du deltok på min forrige utfordring. Blir så glad! Jeg rakk aldri å legge igjen ett spor her, før jeg trakk en vinner, men jeg var inne og tittet altså :)

    Kanskje du vil prøve deg på denne månedens utfordring på Fabelaktig?
    http://www.fabelaktive.com/2013/03/manedens-utfordring-drmmereisemal.html

    Ønsker deg en fabelaktig lørdagskveld!
    klemklem

    SvarSlett
  9. Så fint lysfat, veldig fint balansert med passelig mengde krimskrams! :) Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett