Translate

søndag 17. februar 2013

K for..........

............kjøkken!



Vi bor i leilighet. Som jeg skrev i forrige innlegg har vi ingen spiseplass på kjøkkenet og bruker derfor spisestuen til alle måltider.  Dette er rett og slett fordi kjøkkenet vårt er veldig lite. For å få kjøkkenet mest mulig funksjonelt valgte vi en hesteskoløsning da kjøkkenet ble laget. På den måten fikk vi utnyttet all veggplass. Siden kjøkkenet er såpass lite er det også vanskelig å få tatt gode bilder. Prøvde dog å ta noen i dag morges og deler noen med dere her. Det er helt enkelt, men veldig praktisk. 













Glede finner du i hverdagens små øyeblikk!



Klem Katrine








20 kommentarer:

  1. Kjøkkenet deres er veldig fint og ikke minst koselig! Du er god på å pynte med fine detaljer.
    Nyt søndagen :)
    Lykkeklem fra Laila.

    SvarSlett
  2. Er det noe jeg er minst fornøyd med i disse leilighetene må det være kjøkkenet, så liten plass! Smart med vasken slik du har den :) veldig koselig

    Naboen :)

    SvarSlett
  3. Wow så lekkert kjøkken hos deg!!!!!!!!


    Klemmer

    SvarSlett
  4. Lekkert ! Likte vasken veldig godt :)
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  5. Vakkert kjøkken!
    Likte spesielt godt trekassen med boksene til kaffe og te :)

    SvarSlett
  6. kjempe fint.... trenger ikke alltid vere så stort :) nydelig den runde matta, hvor er den fra??

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Diana!

      Den runde matta er kjøpt for en tid tilbake hos Kid.

      Slett
  7. Så deilig og lyst :)

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Sjekk Kremmerhus bloggen * smil *
    klem

    SvarSlett
  9. Så fint kjøkken dere har. Det er ikke størrelsen det kommer an på - hi, hi ;-) Her har vi et ganske lite kjøkken, så vi har også valgt bort spiseplass der til fordel for en ganske stor spisestuedel.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett