Translate

fredag 27. juli 2012

♥ Min venn Laila fra Lykkedal ♥






Hei, hei!




I dag har jeg lyst til å komme med en blogganbefaling her på siden min.
Min gode venn Laila står bak bloggen Lykkedal og har drevet den i fire måneder.
Laila blogger om interiør og hverdagsliv fra sitt drømmehus i Lykkedalen. 
Dette er en blogg jeg anbefaller alle å vie et besøk.







★ Bildene i dette innlegget er lånt fra Lykkedal ★








I dette hjemmet er det hjerter og stjerner i skjønn forening.
Her er det lite som er overlatt til tilfeldighetene.
Et herlig hjem fylt med vakkert interiør og nydelige mennesker.









I ♥ Lykkedal









Ønsker alle en deilig sommerdag!









2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig innlegg :)
    I ♥ Englevinger
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Enig med deg! Koselig hos Lykkedal altså:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, blir så glad!
    En super helg ønskes deg, håper solen skinner på oss i morgen:)
    Klem Monica.

    SvarSlett