Translate

søndag 24. mars 2013

Palmesøndag


Så var den her, påsken altså. Mange har nok startet påskeferien. Selv skal jeg jobbe til og med onsdag før jeg tar påskefri. I dag skinner solen igjen på den vakre vårhimmelen. Det er et kaldt drag i luften, men så fantastisk deilig i solen. Som jeg nevnte i forrige innlegg er jeg ikke den største påskepynteren. Men i går fikk noe påskepynt finne veien inn i stua. 







Jeg vil i dag gi en oppfordring til alle. Det er dessverre slik at det er barn som ikke får påskeegg til påske. Organisasjonen Hjelp oss å hjelpe Vestfold samler inn påskeegg til nettopp dette formålet. Kunne du tenke deg å bidra med et eller flere fylte påskeegg og gjøre påsken triveligere for noen andre, oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med denne gruppen. Jeg har allerede gitt bort et par påskeegg og håper de vil være med på å få frem et smil hos barna som mottar dem. 







Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad!



God palmesøndag!


Klem Katrine

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig trollkvist med fin pynt <3
    God påske vennen min <3
    Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett
  2. Så koselig påskepynt, likte fargene veldig godt.
    Tusen takk for fin kommentar inne hos meg ;)

    Fin pamlesøndag til deg også.
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Det var jammen et godt budskap, takk for tipset, skal sjekke ut om det finnes et slikt opplegg her også. God påske :-)

    SvarSlett