Translate

tirsdag 14. august 2012

"Titta en ny tofs!"



Hei igjen!


I dag var jeg og Verdens Beste (les datter) på en liten handletur. Hun trengte nye løpesko og vi skulle kjøpe bursdagsgave. Nye fine løpesko ble det, men ingen bursdagsgave å finne. Er det ikke kjedelig når man ikke klarer å finne noe man har lyst til å gi bort? Vi fant derimot mye annet fint......Det dryppet nok aller mest på Verdens Beste i dag. Hyggelig med litt nytt i klesskapet nå før skolen starter opp igjen. Jeg var en rask tur innom Kid og der la jeg min elsk på en lekker liten sak som måtte bli med hjem. En morsom dusk, eller tofs som den svenske Hollywoodfruen sier.







Nå henger den så fint og pryder skapet i stua. Litt bling men ganske stilig også.

I ♥ My new tofs







 Klem Katrine ♥

3 kommentarer:

  1. Blir mest på barna:)Lekker tofs;) Klem lille meg

    SvarSlett
  2. denne dusken likte jeg godt.....må nok innom på Kid jeg også ;-)
    kom godt frem på skapet ditt :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Den tofsen var kjempelekker.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett