Translate

lørdag 22. september 2012

Lørdagssoverom



Hei, hei!

Det har vært lite aktivitet på bloggen de siste to ukene. Dette skyldes stor aktivitet på andre arenaer. De to siste helgene har gått med til å iaktta og heie på Verdens beste og hennes håndballvenner når de har deltatt på cup. Denne helgen er ganske planløs, hvilket jeg synes er ganske deilig.


I dag knipset jeg i full fart noen bilder fra soverommet. Dette er et rom jeg verken har brukt mye penger eller tid på å pusse opp. Her er det stort sett gjenbruk av møbler og ting jeg har hatt i mange år.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
God helg!
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hamna här av en slump. Vilka fina bilder så fint du har.
    Eva

    SvarSlett
  2. KOSELIGT !
    EN TRENGER HELDIGVIS IKKJE ALLTID Å LEGGE SÅ MYE PENGER I ALLT MAN GJØR!
    FORTSATT GOD HELG TIL SØTE DEG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Syns det var enkelt og fint:) Enig med Eli over her, kan ikke bruke penger på alt;) HA en fin søndag! klem lille meg

    SvarSlett
  4. Koselig soverom!
    Likte den rolige atmosfæren bildene dine viser!
    Fin søndag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Så koselig, liker lyse soverom:)
    De lysestakene var kjempeflotte!
    Ha en fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig når man "endelig" har en planløs helg! Håper du har nyyyyyt den;)

    Flotte bilder fra soverommet.
    God mandagskveld:)

    SvarSlett