Translate

søndag 2. desember 2012

Long time no see.........



 
 
Nå er det lenge siden jeg har publisert noe her på bloggen. Dette skyldes
rett og slett at jeg har hatt mye annet å henge fingrene i den siste tiden.
I tillegg har blogglysten vært ganske laber. Men i skrivende stund fikk jeg veldig lyst
til å lage et aldri så lite innlegg. Jeg håper å komme tilbake snart igjen :-)
 
 
Ser det er mange her i bloggverden som har pyntet opp til advent. Masse fin inspirasjon å finne hos mange av dere. I dag er det jo første søndag i advent og det er 22 dager igjen til jul. Tradisjon tro har jeg laget pakkekalender til Verdens beste. To av pakkene er allerede åpnet......
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Tenn lys ! Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God adventssøndag!
 
 
Katrine

5 kommentarer:

  1. Du er så flink til å gjøre det koselig vennen <3 Aldeles nydelig alt sammen! Klem

    SvarSlett
  2. har savnet deg inne her :-)
    koselig du har laget adventstaken :-)
    i år ble det ingen kalender her.....datteren har flyttet på hybel.....men dem får en gave på søndager :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Hyggelig at du har blogget litt igjen :)
    SÅ koselige bilder . håper du har hatt en fin 1 søndag i advent
    klem

    SvarSlett
  4. SÅ KOSELIGT DU HAR PYNTET KATRINE
    HÅPER BLOGGLYSTEN KOMMER TILBAKE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  5. Nydelig stemning i bildene dine! Kos deg i en ny adventsuke!

    klem,
    AW

    SvarSlett