Translate

søndag 16. desember 2012

3. søndag i advent og feriestart

 

Tenn lys ! Tre lys skal flamme for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet, før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett.
 
 
 
 
 
 
Så var det 3. søndag i advent og bare 8 dager igjen til jul. Dagen i dag har blitt flittig brukt til juleforberedelser på kjøkkenet. Vi har tryllet frem medisterkaker, issjokolade, kokoskuler og konfekt.



 
 
 
Imorgen starter jeg juleferie og har fri helt frem til 2. januar. Jeg har derfor spart noen av forberedelsene til denne friuka. Veldig deilig i grunnen. Så nå skal det snart bakes, kjøpes og pyntes juletre, kjøres gaver og vaskes hus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God adventsøndag!
 
 
Katrine
 
 

7 kommentarer:

  1. Veldig fine bilder av det fine hjemmet deres vennen <3 Kos deg med forberedelser :) klem

    SvarSlett
  2. HERLIGE BILDER
    SÅ SKJØNT Å HA FRI NÅ DA
    KOS DEG MASSE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. så utrolig koselig!! nydelig fat du hat laget til!

    ønsker deg en fin ny uke!!

    klem fra yvonne

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Koselig julestemning i stua di :-) Gleder meg til å se hva slags juletre du ender opp med i dag. Kos deg med fri fra en hektisk hverdag som førskolelærer. Er, etter endt permisjon, ferdig utdannet selv ;-) Da ønsker jeg deg ei flott uke. Klem Monica.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!
    Herlig med fri, Sven har også ferie nå så vi tar hele juleforberedelsene denne uken:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Mye fint hos dere :)

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett