Translate

onsdag 5. desember 2012

Happy birthday!


Hipp, hipp, hipp - hurra, hurra, hurra!
 

I dag er det 13 år siden Verdens beste kom til verden og jeg
fikk oppleve mitt livs største lykke - å bli mamma til denne vakre skapningen 



 
 
 
På bildet er hun halvannet år og på ferie i Dyreparken. Jeg elsker dette bildet. Lille mennesket.... Når jeg ser på bilder fra hun var liten får jeg ofte lyst til å ta henne ut av bildet og gi henne en skikkelig knusekos. Men jeg vil ha henne akkurat slik hun er her og nå. Heldigvis er det fortsatt deilige knuseklemmer å få. I dag er hun altså tenåring. Hun er like vakker inni som utenpå, om ikke vakrere. Dette gjør et mammahjerte ekstra stolt.
 
Til helgen er det duket for feiringer både lørdag og søndag, så denne uken er det frem med bakeforkle og slikkepott!
 
 
 
Gratulerer med dagen jenta mi!
 
 
☆ Elsker deg høyere enn himmelen, månen og stjernene ☆
 
 
 
Mamma
 
 

1 kommentar:

  1. Så skjønn :)
    Gratulerer med tenåring i huset <3
    Kos dere med feiring til helgen !
    klem fra ingrid

    SvarSlett